HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

Csak így tovább

2015.11.14. 19:03 dívamacska

Merkelen kívül van valaki, aki meg van döbbenve? Fogjuk meg egymás kezét, alkossunk Guinness-rekorder élőláncot a béke és a tolerancia jegyében, utasítsunk el minden erőszakot, fogadjunk be válogatás nélkül mindenkit, és ugassuk le, akinek esetleg nem tetszik, hogy lassan több muszlim szomszédja van Európa közepén, mint ahány nem.* Eddig is kurvára bevált, ezután is be fog. Főleg, ha lehajtott fejjel és becsukott szemmel mantrázzuk az elbaszott hippi ideológiát.** Úgy nem vakít el a valóság nevű fasiszta propaganda. 

* Engem zavarna, igen. Mert idegenek, mert nem hordozzák az otthon szagát, ami a biztonságot jelenti mindenki számára. Nem az zavarna, ha beköltözne az utcába egy nigériai/muszlim/eszkimó/akármi család, hanem ha azt látnám, hogy lassan az egész utcában csak ők laknak, és felbomlik az identitásom alapját jelentő közeg, és átveszi a helyét valami teljesen más, ami számomra idegen, és még nekem kellene ehhez jó képet vágnom, holott éppen elveszítem a biztos alapokat a lábam alól. Én Mari néni és Józsi bácsi között akarok élni, mert Mari nénik és Józsi bácsik között nőttem fel, ők adják a gyökereimet, velük közös a nyelvem, alapvetően fedik egymást a kulturális hiedelmeink, ezer szál kapcsol minket egymáshoz, még ha egyébként Mari néni egy álszent pletykás vénasszony is a mindennapokban, Józsi bácsi meg egy alkesz. 

** A multikulti egy átverés. Legfeljebb az egyetemi koleszokban működik. Az ember, mint minden állat, abban bízik, amit ismer, ott érzi magát biztonságban, ahol kevés az ismeretlen és kiszámíthatatlan tényező, márpedig egy teljesen más vallási-kulturális közegből érkező ember totális idegen, semmi sincs meg az egy csapatba tartozunk érzésből vele kapcsolatban. Erőltetni az elfogadást, a megismerést meg a többit pedig kábé olyan, mint amikor a hároméves Mancikát noszogatják, hogy de adj már egy puszit a vendégségbe érkező Pistikének, nem harap, pedig a Mancika kurvára nem akar puszit adni, nem akar közel kerülni, és még ő lesz lebaszva, holott ő az, akinek betolakodnak a világába. Lehet, hogy a maga tempójában és módján idővel akár össze is haverkodna Pistikével, de ha Pistike belépésekor ráparancsolunk, hogy adjál puszit és legyetek barátok, na az kurvára nem fog működni.

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr508078426

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pallasmacska 2015.11.15. 10:35:40

A multikulti kurva jó, érdekes és izgalmas dolog, de ahol működik, ott is azért működik, mert évtizedek óta csiszolódnak össze a népek (London pl., az a város konkrétan egy fesztivál), és a lakosság legtöbbjének biztosított a munka és a megélhetés. Ott kezdődik a szopacs, ha ez nincs. A legtöbb muzulmán indíttatásból elkövetett terrorakciót másod-, harmadgenerációs bevándorlógyerekek követik el. Olvastam valahol egy elemzést, hogy Franciaországban többek között munkanélkülivé vált tömegek termelik ki ezeket a nyomoroncokat, egészen érdekes a párhuzam a hazai cigányságéval.

sulemia · http://sulemia.freeblog.hu 2015.11.15. 10:49:47

szerintem meg ugyanolyanok mint mi vagyunk, köztük is vannak jó fejek és parasztok, valószínűleg kevesebb alkesz hahaha. (mi pl kínaiaktól vettük a lakásunkat, nagyon kedvesek és udvariasak voltak és minden úgy volt tényleg ahogy mondták (pl hogy nincs rezsitartozásuk pl, de ennek ellenére minden szó nélkül teljesítették az ügyvédünk kérését és átutaltak egy összeget az esetleges tartozások fedezésére, amit később visszautaltunk mert tényleg nem volt))
egyébként én nem értek ehhez, de azt nem gondoljátok hogy az isis szervezte ezt is aki elől pont menekülnek ők is?

2015.11.15. 12:04:43

@sulemia: De ők szervezték, a tegnapi és a mai újságban is benne van. Legalábbis felvállalták. A gond az hogy nem mindenki előlük menekül és kicsit több jogot szeretnének a bevándorlók mint ami jár nekik. Mondhatnánk követelőznek egyre jobb helyen. Nem úgy tűnik mintha annyira örülnének hogy elkerültek a háborús övezetből. Sokan nem is onnan jöttek. Én 8 éve vagyok Afrikában. Nem szeretném ha Európában kötnének ki.

2015.11.15. 12:05:46

A cikkel maximálisan egyetértek.

Mansell 2015.11.15. 12:36:44

Igen, addig működik a multikulti meg a kurva nagy emberszeretet és liberalizmus, amíg van kaja meg lóvé meg munka. Amint valaki veszélyben érzi a saját erőforrásait, na ott szokott véget érni a tolerancia és a liberalizmus. És az sem véletlen, hogy a másodgenerációs arabok állnak be az IS-hoz: légüres térben nőttek fel, két világ határán, sehová sem tartoznak, de persze ez is csak a befogadó társadalmak hibája, mert nem voltak elég toleránsak, na persze.

dívamacska 2015.11.15. 12:49:37

Mansell is én voltam, még annyit tennék hozzá, hogy nyilván vannak mindenhol szar fejek és jófejek, csak az arány nem mindegy. Számomra remekül mutatja a muszlim hozzáállást az az eset, amikor valamelyik arab ország elnöke vagy minisztere vagy valamilyen főmuftija nem volt hajlandó elfogadni a vacsorameghívást a francia elnökhöz, csak mert nem voltak hajlandóak száműzni a vacsoráról a bort arra való tekintettel, hogy ő muzulmán. Mindenki legyen maximálisan toleráns ás tiszteletteljes az ő vallásával szemben, de ő fikarcnyi rugalmasságot nem hajlandó tanúsítani, mert ő az igazhitű. És erős a gyanúm, hogy nem ez a hozzáállás a ritka kivétel. Ha valaki abban nő fel, hogy csak az ő hite számít, attól mire kéne számítanunk?

pallasmacska 2015.11.15. 13:11:51

Ha nincs kaja, lóvé meg munka, ott elég sok minden bukik, nem csak a multikulti.

dívamacska 2015.11.15. 20:31:49

@pallasmacska: Igen, viszont amikor egymásnak esnek az emberek, először azokra támadnak rá, akik más vallásúak, bőrszínűek, kultúrájúak, gyüttmentek, ha úgy tetszik. Szóval ilyenkor derül ki, hogy a fene nagy tolerancia egymás iránt csak máz.

anteater · http://marthadoesnt.wordpress.com 2015.11.16. 16:19:50

a bor miatt hapciaskodo fomuftit azonositani a a vilag teljes muzulman lakossagaval olyan mintha a westboro baptist churchot egyenlonek tekintened a keresztenyseggel. (vagy konyt. vagy breiviket. vagy a boszorkanyegetoket.)

dívamacska 2015.11.18. 12:31:46

@anteater: Nem azonosítottam. Ha visszaolvasod, azt írtam, hogy mindenhol vannak jó fejek meg szar fejek, csak az arány nem mindegy. Egy olyan mentalitásra mutattam rá, ami igenis létezik, és nem is olyan ritka. A hangsúly a nem is olyan ritkán van. Valamelyik muzulmán focista ugyanezt játszotta el, pofákat vágott, csak mert volt a sajtótájékoztatón az asztalon egy szponzor sörgyár egy üveg söre (bontatlanul), és nagyon nem tetszett neki, hogy az ő kedvéért nem távolították el. Nem arra kérték, hogy igya meg. Csak hogy viselje el a jelenlétét. Ez utóbbi az, ami nem nagyon megy sokaknak, és ez bizony elég rossz jel.

nennial 2015.11.18. 20:42:54

A kedven ügyem még joghallgató koromból van, sőt kettő is van. Az egyikben arról volt szó, hogy egy török bevándorló azért perelt egy svájci várost (ahol élt), mert a városban kötelező volt rendben tartani a ház előtti utcarészt, ő pedig nem szerette volna (gondolom Törökországban nem szokás, vagy ki tudja miért nem). Vesztett amúgy.
A másik meg a kb.10 évvel ezelőtti híres ügy, amikor arról volt szó, hogy betiltották a francia iskolákban a a vallási jelképek viselését. Ezzel nem a rózsafüzért, de még nem is a kipát viselőknek volt gondjuk, hanem a muszlimoknál tört ki a kendő-para. Képtelenek voltak elfogadni, hogy ha ők jöttek egy meghatározott jogrenddel működő államba, ahol a vallás és az egyház már régesrég szeparálódott, akkor NEKIK kell alkalmazkodniuk az új közeghez.
Én sem várom el Szaúd-Arábiában, hogy monokinizhessek a standon, na.
Nem?

Szőkeherceg-bombanője 2015.11.18. 22:16:35

"lassan több muszlim szomszédja van Európa közepén, mint ahány nem" - ez konkrétan irgalmatlan nagy csúsztatás. Ha az összes menekültet befogadnánk sem lennének többen mint mi. A három éves Mancika nincs abban a helyzetben, hogy megítélhesse, hogy érdemes-e megbíznia egy idegenben. Ezért is hülyeség arra noszogatni, hogy pusziljon meg egy vadidegent. De neked, mint felnőtt embernek lehetőséged van megismerni az idegen embereket, a kultúrájukat, szokásaikat. Meg persze élhetsz csupa ismerős, turulmagyar között is.

dívamacska 2015.11.19. 12:32:44

@Szőkeherceg-bombanője: Nem akarok turulmagyarok között élni, ha nem muszáj, isten ments, hülyét kapok tőlük. Én is tudom, hogy mennyiségileg csúsztatás, hogy lassan több muzulmán szomszéd van, mint nem muzulmán. Azért érződik ilyen soknak, mert valahogy tényleg nem csapódik le sokuknál, hogy mit jelent a szekuláris állam, és ebből sok a balhé. Márpedig ha valamihez foggal-körömmel ragaszkodnék, az a vallás és az állam totális szétválasztása, ebből nem szabad engedni. Ha valakinek az életében ez gondot jelent, van még néhány olyan hely a bolygón, ahol ez megoldható, el lehet oda költözni, de egy már régóta szekuláris világban követelni a bármilyen fokú hátraarcot, na ne már. És a fejkendős példa erre nagyon jó. Pontosan azt mutatja, hogy nincs meg az elkötelezettség a beilleszkedésre, max a felszínen. És én, mint felnőtt ember, sem vagyok szerintem arra kényszeríthető, hogy a saját kis vackomban kötelező jelleggel barátkozzam bárkivel, aki megjelenik itt. Ettől otthon ugyanis az otthon.

pallasmacska 2015.11.19. 14:38:41

@dívamacska: Mondjuk ez nem származás- vagy vallásfüggő, bármi alapon be lehet fanatizálni az embereket más emberek iránt, lásd a salemi boszorkányperek, ahol kb. elég volt indoknak, hogy nő az illető (jó, talán egy pasit is felakasztottak).

Egyébként így belegondolva nem tudom eldönteni, mi lenne jobb. Sue Townsend nyilatkozta pár évvel a halála előtt, hogy Leicester a 2000-es évekre teljesen elbaszódott a sok bevándorló miatt, előtte milyen kedves angol vidék volt, imádta - tökre meg tudom érteni. Másfelől meg lehet, jobban szeretnék pár normálisabb muzulmán vagy feka szomszédot, akik mellé legalább becsületesek és egyenesek, mint a tipikus magyar ÁVH-szökevény kisnyugdíjast, aki azért is hívja a rendőrt, ha valaki hangosan böfög ebéd után.

dívamacska 2015.11.19. 15:00:51

@pallasmacska: Ebben igazad van, miként írtam az elején, engem sem az zavar, ha feltűnik a környéken egy (normális) idegen család. Itt is él néhány muzulmán, fogalmam sincs honnan kerültek ebbe a Pest környéki kisvárosba, amennyire én látom a kutya nem foglalkozik velük, csak néhányan meglepődnek, amikor látják őket. Három éve a játszótéren egy kislány nem tudta hova tenni a tér mellett elvonuló kendős-hosszú ruhás muszlim nőt, így két perces bámulás után teátrálisan rámutatott a mászóka tetejéről, és felordított: Ő álruhában van!:-)

Szőkeherceg-bombanője 2015.11.21. 13:21:23

@dívamacska: Én azt hiszem, hogy inkább azért tűnnek mennyiségileg soknak, mert nagyvárosokban élnek, meglehetősen összetartóan a vallásuknak köszönhetően és feltűnőek a külsőségek miatt. Szerintem Mo-n pl. nagyságrendileg sokkal több kínai él, mint akár arab, akár fekete, de őket mégis kevesebben utálják, valószínűleg azért is, mert a vásárlást kivéve :) kevesebb az interakció köztünk és köztük. Vagy szimplán csak nincs összekötve a tudatunkban a megjelenésük a félelemmel. A fene tudja. Igen, azt jól mondod, hogy nekik is alkalmazkodniuk kéne vagy kell, és, hogy az nem lehet követendő példa számunkra itt, Európában, hogy újra össze legyen kapcsolva az állam és a vallás. Ahogyan a környezetvédelemtől kezdve a gyerekmunkán át sok mindenben, úgy ebben a kérdésben is ezer érdek és megfontolás csap össze: Európa kulturális, vallási, demokratikus eredményeinek védelme a humanitárius szempontokkal és a befogadással, a multikulturalizmus iránti elkötelezettséggel és az önvédelemmel. Csak első pillanatban annyira kirekesztőnek éreztem az írásod, hogy - pár nap higgadás után :), bocsi - muszáj volt ideönteni valamit. :)

delaney 2015.11.22. 00:02:32

@Szőkeherceg-bombanője: én viszont nem tudok se humanitárius lenni ebben a kérdésben, se befogadó.
Olyan településen élek, ahol ezrével jöttek át ezek az emberek. Nem menekültek, hanem százas férficsoportok, akik elől menekültünk este a házainkba, a saját hazánkban. Akik a rendőrök arcába röhögtek gúnyosan és közben a többszázezres telefonjaikat nyomkodták. A párizsi merénylők közül is 1 ezen a környéken szivárgott be az unióba. Bocsáss meg, nem tudok nem kirekesztő lenni. Józan ésszel én nem értem, hogy azok után, hogy közel 200 párizsi nem tért haza egy péntek esti vacsoráról, koncertről, hogy közel 300 orosz sosem ért haza a nyaralásából és még sorolhatnám, hogyan tudunk még azon gondolkodni, hogy de azért csak jó dolog ez. Lehet a most beözönlő emberáradatban 1-2 olyan is, aki az ISIS elől menekül. Elenyésző számban. A baj az, hogy menekülnek (állítólag, mert 80%-uk biztosan nem) egy háború, egy terror elől, de nem tudnak elbújni előle. Mert magukkal hozzák. Velük jön. Ide is, közénk is. Behozzák magukkal a háborújukat Európába és mi veszünk oda, nekünk is lefújják a meccset hamarosan. Mi itt nem ébredünk, százával vesznek oda az ártatlanok, akik nem egy iszlám világban éltek, de meg kellett halniuk, mert a rengeteg bevándorló behozta magával azt a "kultúrát", azt a szokásrendet, amiben élt és éltek az ősei. Itt most két teljesen ellentétes világ ütközik össze és pont az mutatja, hogy ezt az embertömeget lehetetlen beintegrálni, hogy a sokadik itt élő generáció fog neki általában gyilkolászni. Soha, azaz soha nem lesznek képesek átvenni az itteni értékrendet. Alkalmatlanok rá. Már egészen kis populációkban is. Nem hogy abban a napi tízezres tömegben, amelyben most érkeznek.
Az viszont, hogy még mindig ott tartunk, hogy refugees welcome és hogy de azért legyünk humanitáriusak, azt mutatja, hogy Európa lehet meg is érett arra, hogy elpusztuljon a jelenlegi formájában. Sajnálattal mondom ezt, mert imádom az európai történelmet, kultúrát, de életképtelen lett a nyugati országok döntő többsége.
Járt nálunk a napokban egy belga EU parlamenti küldöttség, akik elmondták, hivatalos statisztikai adatok, nem csúsztatások, hogy náluk a nagyvárosokban, az iskolákban 53% a minimum aránya a muszlim gyerekeknek. Azaz 53%-a muszlim a gyerekeknek abban az iskolában, ahol ez a százalék a legalacsonyabb. Természetesen bandákba tömörülnek, iszonyatos lelki terror alatt tartják a nem muszlim (azaz semmit sem érő, hitetlen) gyerekeket, akikből majd felnő egy teljesen lelkibeteg, sérült generáció. A gazdagabb szülők elviszik a gyerekeiket vidéki iskolákba, ott még kisebbek az arányok. Lehet azt mondani erre, hogy csudijó, hogy ismerkednek egymás kultúrájával a gyerkőcök, de ez csak az elmélet, a valóság meg az, amit azok az emberek ott megélnek.

dívamacska 2015.11.22. 15:15:26

@delaney: Hát, ez elég szép jövőképet fest, mit ne mondjak. Azt mondjuk sosem értettem, miért kell ujjongani a menekülteknek. Oké, háború van nálatok, itt meghúzhatjátok magatokat, amíg véget ér, aztán nyomás haza, kábé ez lenne a még elfogadható hozzáállás, de az öleljünk a keblünkre minden idegent lehunyt szemmel, ez mondjuk számomra egyszerűen életösztönellenes, de talán csak túlteng bennem a megrögzött evolúcióhívő biológus.

pallasmacska 2015.11.22. 21:10:06

@dívamacska: A belga arány (ahogy általában a nyugati nagyvárosoké) egyébként korántsem kizárólag most érkezett menekültekből adódik össze, a legtöbbjük másod-, harmadgenerációs bevándorló és rengeteg olyan betérő is van, akik fehér, keresztény családba születtek.

Barbara Pesti 2015.11.23. 10:28:04

@delaney: Az 53% vszleg stimmel, de én iszonyatos lelki terrorról nem nagyon értesültem, pedig 10 éve tanitok migráns és nem migráns, most újabban pedig menekült gyerekeket is Németo.ban. Terror, Mobbing persze böven van a bennszülöttek(németek) között, akik lehet, hogy valóban kissé megnyomorodva nönek fel, pl. mert este 7ig minden nap egyedül vannak, mert apjuk-anyjuk melózik, vagy épp egymást ölik. Sokkal több gondom van az ilyen helyzetben felnövö tanitványokkal. A muszlimoknál legalább mindennap van meleg ebéd, ha hazaérnek, meg szülök, család körülöttük. A legemberségesebb, legmelegebb szivü ismeröseim, kollegáim között is jópár muszlim van. Ettöl függetlenül nem vitatom, hogy sok igazság van akommentedben, csak árnyalni akartam a képet, mert néha elszalad a ló azokkal, akik nem ismernek személyesen egy bevándorlót se.

Estsanatlehi · www.egykisskaosz.blogspot.com 2015.12.02. 20:24:57

Hajrá jobbik, akkor! Tejóistendebutavagy.

2015.12.03. 10:46:43

@Estsanatlehi: Konkrétan kire gondoltál?
süti beállítások módosítása