HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

A gondolkodó ember, az a férfi

2016.07.03. 12:20 dívamacska

Nem tudom, hogy mindenhol így van-e, de a bennem nem túl mélyen lapuló feminista dobott egy hátast, amikor a Veterán magazin keresgélése közben a Tescóban a Férfi lapok szekcióban találtam meg az IPM-et. Ami ugye önmagát mint a gondolkodó ember lapját definiálja.* Végignéztem a Női lapok szekciót is ezek után, és szomorúan állapítottam meg, hogy egyetlen olyan magazint sem látok, aminek a végigolvasására és értelmezésére ne lenne képes egy gyöngébb képességű mókuscickány. Kíváncsi lennék, hogy mi alapján került az IPM a férfiakhoz: gondos felmérések alapján megállapították, hogy kizárólag férfiak veszik (nem), vagy a nők és a férfiak beható ismerete alapján így érezte logikusnak a rendező elvet megalkotó kolléga? Vagy basszák meg, de komolyan. Igen, first world problem egy háborúhoz képest, de mégsem annyira, ha arra gondolok, hogy naponta ezernyi ilyen észrevétlen jelzéssel tolják a nőket és a kislányokat a te vagy a kevésbé okos, különben is fogyjál már le kategória felé.

* Amúgy azért nem kell egy észkombájnnak lenni hozzá, ha valakit ez ijesztene el.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr828863364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sulemia · http://sulemia.freeblog.hu 2016.07.04. 15:43:39

eleve minek férfi és női szekció az újságoknak, lehetne simán témák szerint. kb a kismama újság nemét lehet egyértelműen eldönteni.

pallasmacska 2016.07.04. 16:20:54

Ez mondjuk lehet, annyira nem hízelgő a férfiakra nézve. Én legalábbis pár éve pont azért hagytam abba az IPM magazin olvasását, mert a cikkeik kezdtek hihetetlenmagazinos-brittudósosba átmenni, továbbá oszlopos díszszerzőjükként kezdték számon tartani Szendi Gábort. Aki hát no, elismerem, hogy a maga területén (bruhaha), jóóóó mélyen, zseni lehet, de fájdalom, én nem érek fel hozzá.

Sajnos ettől függetlenül az is tény, hogy a női magazinok jó része kocsonyás agyú lárvák szintjén álló embereknek íródik, talán az Éva meg a Marie Claire olvasása igényli kettőnél több agysejt jelenlétét (bár azokba is régen olvastam bele).

dívamacska 2016.07.04. 22:34:49

@pallasmacska: Háhá, én is felhagytam már az olvasásával évekkel ezelőtt, mert egyre inkább kezdtem túlzásnak érezni az ars poeticájukat ahhoz képest, amilyen tartalommal megtöltötték a lapokat. Szendi Gábor volt nálam is az utolsó szög.

Family Maker · http://familymaker.blogspot.de 2016.07.11. 13:58:36

Az IPM-et régen szerettem, de katasztrófa mi lett belőle. Azóta nagy rajongója vagyok a Földgömb magazinnak meg a Geo-nak (nem a NatGeo-nak, hanem a „zöldnek”).
süti beállítások módosítása