HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2004.07.26. 13:24 dívamacska

Az a szemét predátor Dívamacska tegnap este elkapta a második legkövérebb halamat, akit többi társával együtt egy fazékban tároltam az akváriumtakarítás ideje alatt. Amíg én kimentem a fürdőbe, a dög levadászta, vagy a hal - pechjére - kiugrott a lábasból. Én már csak arra figyeltem fel, hogy fúj a Díva a szék alatt a másikra, és rémülten kapcsoltam, hogy ilyet csak akkor csinál, ha a kajáját védi. Bal kezemmel a grabancánál fogva emeltem a magasba a zsákmányát konokul védelmező állatot, jobb kezemmel az ő jobb első mancsát szorongattam (nem tudom miért), a szerencsétlen hal lógott a macska szájából, akit én folyamatosan és durván ráztam, közben pedig megállás nélkül visítottam, hogy engedd el!, engedd el!, engedd el! Lakótársam - aki a sivalkodásomra rontott be a szobámba - a padlón fetrengett, és majd beszart a röhögéstől. Végül csak kiráztam a macskából a halat, akinek keletkezett ugyan egy kis lyuk az oldalán, de reggelre már egész jól volt. Stramm kis jószág. A Dívamacska viszont nagyon rákattanhatott a hal ízére, mert fél órával később megdézsmálta a halvacsorámat, el is zavartam aludni. (Persze nem ment. Sosem hallgat rám.)

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr915333769

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cherilynn · http://www.yahoo.com/ 2011.07.05. 15:12:55

This artilce achieved exactly what I wanted it to achieve.

Henny · http://www.google.com/ 2011.07.08. 04:43:13

Hey, subtle must be your mdidle name. Great post!
süti beállítások módosítása