HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2007.05.25. 13:13 dívamacska

Aztán tegnap este rádöbbentem, hogy jó, jó, hogy klassz így telefon nélkül, de egy kurva vekker nincs a lakásban, mert én telefonra szoktam ébredni, és jaj, el fogok aludni, pedig reggel szerző jön, micsoda blamázs. Bíbelődtem egy darabig a tévével, hátha van rajta ébresztőfunkció is, nyilván nincs. Ennek megfelelően az agyam átállt vészhelyzetre, és pirkadatkor ébresztett, még a falutévé se ment. Persze már nem mertem rendesen visszaaludni, aztán Öcsi beleharapott a térdembe, mert nem engedtem be az ágyba, végül a kolléganőm, akinél a telefon maradt, azzal fogadott, hogy reggel két percig ült dermedten a gyerekével együtt az autóban, és arra fülelt, hogy mijét csukta oda valamelyik ajtóval egy madárnak, míg rá nem jött, hogy az én ébresztőm az, ami romantikus sirályvijjogásra van állítva.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr155334642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása