HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2010.08.01. 12:41 dívamacska

Van az a rész a Dokikban, amikor a terhes Carla őrjöngve követeli a férjétől, hogy amíg ő terhes és nem ihat, addig a férje se igyon sört. Amikor ezt láttam, azt gondoltam, na, micsoda hülye picsa, de töredelmesen bevallom, hogy az elmúlt hónapokban néhányszor közel voltam ahhoz, hogy azt követeljem a világtól, hogy senki se igyon hideg söröket, ne dohányozzon, ne cipekedjen, ne sportoljon, ne vedelje a méregerős kávékat, és ne aludjon hason, mert én ezt nem tehetem vagy nem vagyok rá képes. Biztos vannak olyan elvetemültek, akik számára ez életük kilenc legszebb hónapja, de én bizony sokszor úgy érzem magam, mint az a kutya, aki eddig szabadon jött-ment, kijárt az udvarból kóborolni, időnként átruccant a szomszéd faluba a haverokhoz, aztán egyszer csak egy rövid lánc végén találja magát, és körbeveszik a jóakarók, akik még további lemondásokra biztatják, kritizálják, amiért valamit nem úgy csinál, ahogy szerintük azt egy terhes nőnek kötelessége, ha igazán törődik a gyerekével, és egyáltalán, puszta jószándékból még jobban megkeserítik az életét. (Nem, nem bántam meg, örülök neki amúgy.)

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr545335042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Staysha · http://www.google.com/ 2011.07.05. 13:52:22

And I thought I was the sensible one. Thanks for setting me staright.

Eagle · http://www.google.com/ 2011.07.06. 14:01:00

Gosh, I wish I would have had that information eraleir!

Fannie · http://www.bing.com/ 2011.07.08. 04:04:18

Well put, sir, well put. I'll ceatrilny make note of that.
süti beállítások módosítása