HTML

marsbéli krónikák

Friss topikok

  • zsuzska169: Mindenkinek most? :D Miközben töltött a oldal, arra gondoltam, hogy vajon milyen nehéz lesz elolva... (2019.05.05. 09:24) A közös munka öröme
  • HoldViola: Régen jártam nálad, így csak most olvasom, mélyen egyetértek, és sajnos átérzem, én ugyanígy járta... (2018.03.25. 21:49) Welcome to the machine
  • dívamacska: @zsuzska169: Csak most láttam, amit küldtél. Ez az ember remekül ismeri a macskákat:-) (2017.12.16. 11:18) Black Friday
  • Raven1975: A sírás környékez, szegény pára, mennyire lehet sajnálni. Évtizedeken keresztül hazugságban élt, c... (2017.11.20. 21:51) WTF?
  • Untermensch4: @John Doe3: "nem a kutyákkal van feltétlenül baj (bár néha azokkal is), hanem a kutya-gazdája rend... (2017.03.27. 15:16) Ne nyúlj hozzá, megharap!

Címkék

2013.06.16. 22:05 dívamacska

Ez az éjszaka, ez egyszerűen kurva jó volt. Ha lehetek ironikus.

18-22 óra között: A kisebbik nyűgössége nem ismer határokat, oka ismeretlen. Kábé ötször szoptattam meg, mert csak ez nyugtatta le kicsit.

22 óra: A fent nevezett kisebbik üvöltve ébred, megnyugtatni lehetetlen. Láthatóan nem a hasa fáj, csak ordít behunyt szemmel, kinyújtózva. A férfi a háznál ártatlanul felveti, hogy talán éhes, szoptassam meg. Őrjöngve és rikácsolva közlöm, hogy az előzmények alapján nincs az az úristen, hogy ez a kölyök éhes legyen, a mellem viszont nem hotel, nem fog azon aludni, csak a holttestemen keresztül.* Tizenegyig nem kap enni és punkt. A gyerek üvölt, én fürdőszobát takarítok, vagy a kertben fekszem, és próbálok nem felrobbanni. Végül kivisszük a kiságyát az étkezőbe, hogy ne bolonduljunk meg teljesen.

23 óra: A gyerek varázsütésre elalszik, anélkül hogy szopott volna. Természetesen nem volt éhes.

01:30: A férfi a háznál ébreszt, hogy éhes a gyerek.(Jól tettük, hogy kivittük a gyereket a szobából, olyan mélyen aludtam, mint még soha. Kár, hogy csak két órát.)

02 óra: Leteszem aludni a jóllakott kölköt, aki nyikkanás nélkül elalszik.

02:30: A nagyobbik Anya! Anya! ordítására ébredek. Átmegyek, betakarom, megkeresem az ágy rengetegében** Kutyusit,*** visszafekszem.

03: A kisebbik üvöltve ébred, üvöltés oka ismeretlen.

04: A kisebbik visszaalszik. Hogy mitől, az ugyanúgy örök rejtély marad, mint az, hogy miért kezdett el ordítani.

05:50: Szoptatást követően leteszem a kisebbiket aludni.

06: Megérkeznek az ellenőrző rendőrök**** a sréhen szembe szomszédhoz, aki házi őrizetben van. Megnyomják a csengőjét, mire megszólal a mienk is. Ez mindig így történik, naponta ötször, de most különösen rosszul esik.

06-08: Kornél őrjöngve vonyít és megpróbál kitörni a kertből. Az utóbbi napokban többször megszökött, valami tüzelő szuka van pár utcával odébb. Felkelnék, hogy magam engedjem ki, de az étkezőben alvó kölyök miatt lepokrócoztuk a bejárati ajtót, a szobánk ablakán pedig ott a redőny, amit baromi hangos felhúzni. Ha mégis megteszem bármelyiket, a kisebbik ébredését és ordítását kockáztatom. Patthelyzet, hallgatjuk a kutya üvöltését.

08: Kornél kitör a kertből. Ezt onnan tudjuk, hogy csend lesz.

08:03: Vidáman és kialudtan ébred a nagyobbik. Kezdődik a játék.

* Tudni kell, hogy én gyűlölök szoptatni. Semmit a világon ennyire nem utálok. Nem is magát a konkrét szoptatást, hanem ahogy az egész rátelepszik az életemre. A színre-szóra meginduló tejet, a fájdalmas tejcsatorna-összehúzódásokat, az érzékenységét a melleknek, meg az egész szart. Életem legszebb napja lesz, amikor leválasztom a kicsit is, azzal a boldog tudattal, hogy soha többet a büdös életben nem kell ezt csinálnom.

** Ez nem egyszerű, mert kábé hetven darab plüssállattal, pelenkával, kinőtt ruhával és naponta változó játékbazárral alszik.

*** A fő plüssállat, alvós és mindenes jószág. Ne adja az isten, hogy egyszer elvesszen.

**** Vasárnap reggel hatkor! Hatkor, basszák meg!

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://marsbeli.blog.hu/api/trackback/id/tr515363869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2013.06.16. 22:26:33

Nálad szoktam rájönni, hogy nem vagyok egyedül. Köszönöm. ;)

2013.06.17. 10:42:12

Még jó hogy az ősanyák nem olvassák a blogodat, majd kapnál ezért a szoptatás nem szeretem dologért :-)! Az érzékenység ellen én vettem valami védő kupakot a csöcsömre, így a ruhával nem tudott érintkezni, meg a tejet is összegyűjtötte. Volt még egy előnye, kb. dupla méretűnek látszódott az egyébként méretbesorolással a terhesség előtt nem rendelkező (olyan kicsi) mellem. Tényleg szép éjszaka, mondhatni, felejthetetlen :-)

2013.06.17. 14:06:08

Turchi:
Az oké, de itt a nyár, és ezek a vackok (még a melltartóbetét is) mindenen átütnek, szóval
a. nem teszem ki a lábam a házból
b. valami sátorszerűt aggatok magamra

Háromnegyed év alatt el is felejti az ember, milyen a melltartó nélküli lét.

montag: az ember nálatok is békésen átalussza az éjszakai műsort?

farfadet 2013.06.17. 15:55:26

he-he, az én férjem is mindig azt mondja mikor ordít a gyerek, hogy biztos éhes. még ha tuti hogy nem, és ezt ő is tudja, akkor is.
számomra a szoptatásnak legalább van értelme (még ha nem is kellemes). amit nem bírok elviselni, az az ordítás. hiába imádom a kölyköt, ezzel ki tud borítani.
kitartás. szeretünk.

dívamacska 2013.06.17. 21:33:19

@kavics__: Ő állítja, hogy még a szoptatás alatt is ébren fekszik, de én sokszor hallom, ahogy horkol.

isolde 2013.06.18. 14:18:05

Épp most kezdtem egy bejegyzést írni arról, menynira utálok szoptatni.

2013.06.18. 21:25:28

@kavics__: Nyár, nyár, igen, én is nyáron hordtam :-),meleg, kényelmetlen, de legalább nem fájt.

Mrs. Négerhergelő 2013.06.19. 20:47:02

jajdejó, hogy megtaláltam az új helyet
mi van azzal a rengeteg tejjel, amit megspóroltatok? a zember is odaadhatná a kicsikének, ha balhézik ( és persze, ha a zember szerint éhes :)) addig a kertben pihenhecc

dívamacska 2013.06.19. 21:58:28

@Mrs. Négerhergelő: Már elsóztam. Kábé egy liter maradt meg, az arra az esetre kell, ha besokallok, és elmegyek két napra inni:-)

2013.06.20. 17:03:47

Kornélt tessék ivartalanítani. Rengeteg problémát megold, és ő is nyugodtabban alszik majd. Meg te is.

Tyto Alba 2013.07.11. 12:06:59

Aki nem akar, ne szoptasson.
Ettől függetlenül nem tartom a hozzáállásotokat erkölcsösnek, mert szegény gyerek rá van szorulva a melledre. ja és ha szeretettel próbálsz meg valamit csinálni, és nem úgy állsz hozzá, mint egy tálca hányáshoz, akkor lehet, hogy máshogy menne.
Üdv egy ősanyától.
süti beállítások módosítása